March 7, 2008

حركة 7 مارس


الى كل متابعى حركة 7 مارس القومية
بقيادة مجدى سعد صاحب يلا مش مهم
احب من موقعى هذا و فور رجوعى من مقر الحركة بمسجد الارقم بمدينة نصر ان أطمئن كل المواطنين بتمام الحركة بنجاح
اتـــــجـــــوز
و مش اى حد دة اتجوز اسماء
بارك الله لكما و بارك عليكما و جمع بينكما فى خير
مش هحكى عن التفاصيل لانة اكيد هو الى هيحكيها
بس انا حبيت اقول انة كان رائع و كانت احلى عروسة فى الدنيا
الف مبروك يا سمسم
حمزة كان سخن اوى بس مأدرتش مجيش سبتو و جيت جرى اعت ربع ساعة و مشيت بس مكنش ينفع مشفش احلى سمسمة فى الدنيا
خلى بالك منها يا مجدى

على الهامش
لقيت واحد بيغنى بقولهم مين دة يا ولاد قالولى دة مصطفى محمود شكلو اتغير خااااااااااااااااااالص

6 comments:

la3lahakhier said...

ايه الكلام الكبير ده حركة حتة واحدة
ايه الحكاية انا مش فاهمة حاجة
على العموم مبروك

Anonymous said...

الف الف مبروك
ربنا يبارك لهم

يقول أنى امرأة said...

العزيزة لعلها خير
الحكاية ببساطة ان تم عفد قران اخونا مجدى صاحب مدونة يلا مش مهم على اختى و حبيبتى اسماء يوم 7 مارس
..........
نيرفانا
اهلا بيك فى اول زيارة لبيتى
الله يبارك فيك و عقبالك
مدونتك حلوة اوى اخت جولة سريعة بس هعد عليها و اقراءها كلها من اول بوست ان شاء الله
نورتينى

Blank-Socrate said...

انا من اشد المعجبين بماجدة الرومى
جذبنى اسم المدونه يقول انى امراة بس انا رجل :)
و كمان اغنيه طوق الياسمين جميله و عميقه
===============
لكن اكيد فى نفس الوقت اسلوبك الجميل البسيط خلانى احب المدونه اكتر
تحياتى

يقول أنى امرأة said...

blank-socrate
ماجدة الرومى من مدرسة فيروز علشان كدة هى فعلا مميزة
نورتنى

جسر الى الحياة said...

انا اتاخدت من الحركة بس طلعت حركة حلوة مبروك عليهم السعادة وربنا يبارك لهم