December 21, 2008

رغم الزحمة




أشعر بوحدة قاتلة

9 comments:

يــوم جــديد said...

ياااااااااااااااااااااه
وأنا كمان أوي أوي أوي أوي لغاية بكرة وبعد بكرة كمان
كتبتي اللي كنت عايزة أكتبه مع
الفارق إن الجملة الأولى لا تنطبق علي

(رغم الزحمة)

وحشتيني أوي
ووحشني ماكنش لوحدي

la3lahakhier said...

لستى وحدك اكيد
تأكدى من ذلك

حاسوباتيه said...

كبمات قليله بس معبره قوي وكتير بنحس بيها للاسف
تحياتي ليكي

عاشقه وغلبانه said...

قالولي حاله عامه
كلنا كده تقريبا

Ahmad Abdulatif said...

مدونتك محتاجة قاعدة طويلة ،
ليا عودة

يقول أنى امرأة said...

جنة
يمكن الفارق دة بيصعب الامر اكتر
بصى على الصورة المحطوطة شوفى الست دى حواليها زحمة اذاى بس زحمة خنقاها و ذى قلتها
انت وحشانى اكتر
اتبسط جدا بمكلمة امبارح
وحشنى اكون وسط اخواتى اوى

لعلها خير
انا متاكدة
بسعد جدا بوجودك
بجد جزاك الله خيرا ع زيارتك للمدونة


حاسوباتية
الكلمات القليلة و الصمت كتير بيكون ابلغ شئ
و الصور كمان و جهة نظرى بتتكلم اكثر من الف قصيدة
نورتينى

يقول أنى امرأة said...

عاشقة و غلبانة
اظن ايوا انها حالة عامة
انا حاسة ان المدة الى فاتت العالم كلة بيجرى زى الغريق فى كل اتجاة
يمكن الحالة الاقتصادية و القلق دة كلة ماثر على الناس


احمد عبد اللطيف
فى انتظار حضرتك يا فندم
نورت

khaled said...

وأنا بعيد عن مصر اشعر بغربة الوطن وأنا بداخلها أشعر بغربة الاحساس وعدم الأمان .......... كل الود وأرق امنيات السعادة

khaled dubai tv

يقول أنى امرأة said...

KHALED
الاحساسين اصعب من بعض فعلا
الغربة مؤلمة
و غربة الاحساس و عدم الامان موحشة

نورت المدونة